Mint már mondtam, a fakasztni állapota sokkal jobb volt annál, amiket azelőtt P70-ügyben tapasztaltam. Gondok voltak viszont a motorral, az elektromos rendszerrel és a hűtőrendszerrel (bár ez csak később derült ki). Szerencsére a forgalmi szerinti tulaj még megvolt, így vele sikerült az adásvételit megkötni. A forgalmi természetesen az eredeti "Gépjáróműves" szürke forgalmi volt, és annak tanúsága szerint a CA-41-16 néhai forgalmi rendszámú kocsi került hozzám, amit 1958. 10. 15.-én helyeztek először forgalomba és 1980 szeptemberében vontak ki onnan véglegesen. A kisöreg előtúrt nekem a garázsából, pincéből, padlásról meg a telekről egy halom alkatrészt is, és akkor is sok alkatrész került elő, amikor visszajártam hozzá az évek során. A lista természetesen nem volt teljes, rengeteg cucc van még most is hiánylistán. A beszerzésnél nagy segítség volt az Ebay, ott szinte minden cucc fellelhető, ha meg tudja az ember fizetni. Néha 1-2 cucc a Vaterán is felbukkan, veteránbörzéken úgyszintén. Ekkoriban kezdtem el a P70 honlapot is (www.p70.hu), aminek a célja márkatársak, autók és alkatrészek keresése volt. Később az egész kibővült a fennmaradt járművek regiszterével és minden egyébbel, ami ide kell, valamint sikerült különböző nemzetközi és hazai márkatársi kapcsolatra is szert tennem. Egyik volt közülük e blog másik szerkesztője.
Ajánlott bejegyzések: